עיצוב רספונסיבי - איך הוא משפיע על הרווחים שלנו?
עיצוב רספונסיבי יכול להוות הגורם המכריע להשגת פניות ולידים מלקוחות ובסופו של דבר להגדלת כמות הלקוחות המשלמים שתשיג.
עיצוב רספונסיבי משפיע על חווית הגלישה של הלקוח, על הקידום של האתר/כרטיס ביקור דיגיטלי בגוגל וגם על המקצועיות והניראות של העסק שלך באינטרנט.
עיצוב רספונסיבי וחווית גלישה:
חווית הגלישה של הלקוח באתר/כרטיס ביקור דיגיטלי שלך משפיע על כל תהליך המכירה שלך, על הסיכוי שהלקוח יישאר ויגלוש באתר שלך או הסיכוי ש הוא יעזוב לאתר אחר ובסופו של דבר גם על הסיכויים להנעה לפעולה של הגולש לרכישה או השארת פרטים.
עיצוב רספונסיבי משפיע על גודל התמונות והמיקום שלהן במסך הפלאפון, על המילים והפסקאות המוצגות, ועל מיקום הכפתורים והסדר שלהם. וכל עוד לא נדאג שכל הגורמים ישארו רספונסיבים לכל מכשיר בו נגלוש, חווית הגלישה של הלקוח תהיה ירודה וכנראה שהוא יעבור לאתר של המתחרים.
עיצוב רספונסיבי וקידום בגוגל:
כפי שצויין קודם לכן, עיצוב רספונסיבי יכול להעריך את זמן הגלישה, ולמנועה את יציאת הגולש לאתר אחר.
זמן הגלישה ואחוזי הגולשים שיוצאים מהאתר או כרטיס ביקור דיגיטלי שלך, אלו הגורמים העיקרים שגוגל בודק כדי לדעת מה היא איכות האתר שלך ובאיזה מקום הוא יקודם בתוצאות החיפוש.
לצורך הדוגמה נניח שהאתר שלכם מקודם במקום השלישי בגוגל, והגולשים שלכם נכנסו לאתר שלכם אבל לאחר כמה שניות יצאו חזרה לתוצאות החיפוש בגולל, בגלל שהאתר לא ישב להם בצורה טובה ומעוצבת כראוי בפלאפון.
הגולש יעבור לאתר אחר, נניח לאתר במקום הרביעי, במקרה כמו זה גוגל מבין שהאתר שלכם פחות רלוונטי לגולש ויוריד אותו בתוצאות החיפוש בגוגל.
עיצוב רספונסיבי ומקצועיות העסק:
כמו שאמרנו קודם לכן, אתר רספונסיבי אחראי על חווית הגלישה של הלקוח שלך. ולכן במקרה שהאתר שלך אינו מוגדר עם עיצוב רספונסיבי למובייל האתר יראה מעוות לגולש וזה ישפיע על מקצועיות העסק שלכם ועל המיתוג שלו לעומת המתחרים בעלי אתר רספונסיבי.
כל אלו יכולים להשפיע על כמות הפניות והלידים שתקבל מאותו אתר/כרטיס ביקור דיגיטלי, והשינוי הקטן הזה של אתר או כרטיס ביקור דיגיטלי רספונסיבי משמעותי מאוד למספר פניות ולידים לעומת אתרים ללא עיצוב רספונסיבי.