שליחת הודעה אוטומטית בסוף שיחה ושליחת הודעה אוטומטית לשיחה שלא נענתה
Responder -סקירה



הודעה אוטומטית בוואטסאפ- אפליקציה ששולחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ כשאיננו זמינים לשיחה והודעה אוטומטית בסוף שיחה לכל לקוח



כולנו נתקלנו במצב שבו התקשר אלינו לקוח ולא היינו זמינים לענות ונאלצנו לשלוח לו הודעה שאנחנו לא זמינים לדבר, ובמצבים בהם דיברנו עם לקוחות ובכל סוף שיחה נאלצנו לשלוח שוב ושוב את אותה ההודעה עם מספר הטלפון, מייל ופרטים הנוגעים לשיחת המכירה עם כל לקוח.



לבעיות אלו קיים פתרון- מענה אוטומטי, שפועל ללא כל התערבות לאחר הפעלתו.



בכל פעם שאנחנו לא זמינים לשיחה תישלח הודעת 'לא זמין' באופן אוטומטי ללקוח המתקשר.



כמו כן, בכל סיום שיחה עם לקוח, ביכולתנו לבחור באופציה מובנית של טקסט שהגדרנו מראש, עם כל האינפורמציה הדרושה ללקוח.



במאמר הבא נדון בפתרון זה, ביעילות שלו ובפונקציות שהוא מספק.



סקירת אפליקציה לשליחת הודעות אוטומטית- 'רספונדר'.



שליחת הודעה אוטומטית


כאמור, לבעיות שהוצגו: חוסר הזמינות ובזבוז זמן יקר לשם שליחת הודעה בסיום כל שיחה עם לקוח יש פתרון:



האפליקציה מאפשרת שליחת הודעה אוטומטית לשיחה שלא נענתה / שליחת הודעה אוטומטית בסוף שיחה עם לקוח.



מאפשרת להגדיר מראש הודעת סיום שיחה, שתשלח בכל סיום שיחה עם לקוח (במידה ונאשר לשלוח אותה) והודעת לא זמין, שתשלח בכל פעם שלקוח מתקשר אלינו שאנחנו לא זמינים לענות לו.​



דבר משמעותי נוסף הוא, האופציה להוסיף להודעה קישורים לדוגמא קישור לאתר או לכרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק.



בצורה זו אנחנו זמינים בכל עת, ובנוסף מגבירים את התנועה לאתר ואל כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו.



התנועה שמגיע לאתר / כרטיס ביקור דיגיטלי שלנו, משפרת את הביצועים שלו ומעלה את כמות הלידים שמקבלים דרכו.


מעבר לאפשרות לשליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ קיימת אפשרות לשליחת הודעת sms אוטומטית.

קיימים מגוון אפשרויות נוספות ופיצ'רים להגדרת האפליקציה, עליהם נדבר בהמשך.



אפשרויות האפליקציה לשליחת הודעה אוטומטית


האפליקציה מאפשרת:


1. שליחת הודעה באופן אוטומטי כשלא זמינים לענות לשיחה


2. שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ/ sms בסוף השיחה.


3. שליחת הודעות של שירותים שונים, המוגדרות מראש במהלך השיחה.



* סוגי ההודעות יפורטו לעומק בהמשך המאמר.


ההודעות נשלחות באופן אישי עם שם איש הקשר (במידה והוא שמור באנשי הקשר).


אנו מגדירים את ההודעות האוטומטיות מראש, ויכולים לכלול בהם: טקסט, כיתוב בולט או נטוי, קישורים וסמלי אמוג'י.


סוג ההודעה לפני בחירתנו יהיה הודעת וואטסאפ אוטומטית/ הודעת sms אוטומטית.



באפליקציה קיימים פיצ'רים נוספים , שמאפשרים לנו לבצע פעולות נוספות לדוגמא:


• אפשרות שאנשי הקשר השמורים בטלפון לא יקבלו הודעות.


• אפשרות להחרגת חלק מאנשי הקשר שלא יקבלו הודעות.


• הגדרת מספר הימים בהם לא תשלח הודעה נוספת לאדם שכבר קיבל הודעה.


• בחירה באפשרות לשלוח הודעת סיום שיחה באופן אוטומטי או רק באישור שליחה.


• אפשרות לשליחת ההודעה האוטומטית בוואטסאפ העיסקי או בוואטסאפ רגיל.



אפליקציה לשליחת הודעות אוטומטית 'רספונדר'-כמה זה עולה?


אפליקצית רספונדר לשליחת הודעה אוטומטית (עבור מכשיר אנדרואיד), כרוכה, נכון לכתיבת שורות אלו, בתשלום שנתי של 197₪ לשנה.


עם רכישת האפליקציה מקבלים גישה למערכת בצירוף סרטוני הדרכה קצרים ופשוטים להגדרות.


את ההגדרות, הטקסט ואפשרויות השליחה השונות מגדירים פעם אחת בלבד ולאחר מכן, הכל אוטומטי ואין צורך לשנות הגדרות ותוכן ההודעות, אלה אם בוחרים לשנות.



ברכישת האפליקציה רספונדר מקבלים:

✔הודעה אוטומטית בסוף שיחה


✔שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ/ sms לשיחה שלא נענתה


✔שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ/ sms מיידית במהלך שיחה


✔שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ/ sms בסוף שיחה


✔אפשרות להוספת נמענים שמורים באנשי הקשר להודעות


✔פילטר להודעה ומניעה מהמערכת לשלוח אותה הודעה שוב לאותו אדם


✔פילטר אנשי קשר - שליחה רק לאנשי הקשר או לחלופין החרגת אנשי הקשר


✔תמיכה בהוספת טקסט של וואטסאפ והוספת אמוג'ים


✔הוספת קישור, שנפתח בתצוגה מקדימה


✔תצוגת האפליקציה בעברית ובאנגלית


✔דילוג על מספרי טלפון לא תקינים או לא מספרים שאינם סלולריים


✔ממשק אפליקציה לוואטסאפ פרטי/ וואטסאפ עיסקי


⭐סרטון וידאו לשימוש באפליקציה


⭐עדכוני האפליקציה בחינם


❕התקנה על סמרארטפונים בעלי מערכת אנדרואיד בלבד


❕רישיון התקנה למכשיר טלפון אחד



למי האפליקציה מתאימה?


האפליקציה מתאימה לבעלי עסקים, שמחפשים דרך לייעל את תהליך השיחה עם הלקוחות, לחסוך זמן ולשדר ללקותיהם מקצועיות.


יתרונותיה העיקריים של האפליקציה :

• זמינות ללקוחות גם כשלא יכולים לענות לשיחה.

• חיסכון זמן בכתיבת הודעות בכל סיום השיחה.

• שיפור שיחת המכירה באמצעות שליחת תוכן ושירותים בזמן השיחה בלחיצת כפתור.


כל אלו מייעלים את תהליך המכירה עם הלקוחות ויוצרים תדמית יותר מקצועית לעסק ולשיחות המכירה.


האפליקציה מתאימה לבעל עסק עם טלפון אנדרואיד בלבד.




הודעה אוטומטית כשלא זמינים


כפי שהזכרתי קודם לכן, אחד השימושים של האפליקציה הוא שליחת הודעת לא זמין באופן אוטומטי ללקוח שהתקשר אלינו כשלא היינו זמינים/ לא ענינו לשיחה.



בהודעה נגדיר מראש את הטקסט שישלח אל הלקוח.



הטקסט יכול לכלול- כיתוב, קישורים, אמוז'ים וכו'.



לרוב הטקסט מכיל כיתוב שמודיע ללקוח שאנו לא זמינים כרגע, ושנחזור אליו במועד מאוחר יותר.



דוגמא לטקס לא זמין בתמונה למטה:





ניתן להגדיר אנשי קשר חריגים, להם לא ישלח ההודעה לאחר השיחה, או אפשרות לא לשלוח כלל את ההודעה לאנשי הקשר.



הודעה אוטומטית בסוף שיחה


כמו שהזכרתי קודם לכן, האפליקציה מאפשרת לשלוח גם הודעה אוטומטית ומוגדרת מראש מסוף כל שיחה עם לקוח.



ההודעה תכלול טקסט לפי בחירתך.



לרוב טקסט סיכום שיחה שמודה ללקוח על השיחה, ולעיתים אף מזמין אותו להיכנס לאתר האינטרנט/ כרטיס ביקור דיגיטלי של העסק.



דוגמא לטקסט שנשלח בסיום כל שיחה:





כפי שניתן לראות בתמונה, בכיתוב קיים קישור כניסה לאתר שמזמין את הלקוח להיכנס לאתר האינטרנט.


כך ניתן למקסם כניסות אל עבר הנכס האינטרנטי ולהעלות את החשיפה אליו ואל השירות/ המוצר שאתה מציע.


ההודעה תישלח באופן אוטומטי או עם בקשה לאישור השליחה, בהתאם להעדפתך ובחירתך.


גם להודעה זו ניתן להגדיר אנשי קשר להם תשלח או לא תשלח ההודעה לאחר השיחה.



הודעות שירותים מוכנות לשליחה


אחת האפשרויות של האפליקציה היא לשלוח במהלך שיחה עם לקוח הודעות מוכנות מראש עם כל ההסברים על השירותים/ מוצרים של העסק.


ניתן להגדיר מראש, ללא הגבלה, מספר הודעות מפורטות, שישלחו ללקוח, איתו אנו נדברים, באופן אוטומטי בלחיצת כפתור אחת.


ההודעות, כאמור, יכולות לכלול מלל, קישורים, אמוז'ים וכו'.


ניתן להכין מספר הודעות עם הסברים מראש, וברגע שהלקוח מבקש שנשלח אליו תוכן כלשהו, כל שנצטרך לעשות זה ללחוץ על כפתור, והתוכן כבר אצלו בוואטסאפ.


אפשר להוסיף הודעה עם הסבר על השירותים, קישור לדוגמאות המוצגות באתר, למחירון באתר האינטרנט או כל דבר שניבחר.


דוגמא לכפתור המוצג בזמן השיחה:





במהלך השיחה עם הלקוח מופיע על המסך אייקון של עיגול קטן (בדומה למסנג'ר), עליו ניתן ללחוץ ולבחור בהודעה הרצויה לשליחה, או להחליק אותו לתחתית המסך כדי להעלים את האפשרות לשליחת ההודעות.



שימוש האפליקציה יחד עם כרטיס ביקור דיגיטלי


בחרתי לכתוב לכם את הסקירה הזו בעקבות שימוש אישי שלי באפליקציה.


אני עוסק בבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים עבור בעלי עסקים.


ומניסיוני עם האפליקציה ועם כרטיס ביקור דיגיטלי (למי שלא יודע זהו סוג של מיני אתר של העסק).


שמתי לב שאני משתמש רבות באפליקציה, כדי לקדם את כרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק שלי ושל לקוחותיי ולהכניס אליהם יותר תנועה של לקוחות פוטנציאלים.


להודעות האוטומטיות ניתן להוסיף לינק של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו שישלח ללקוח בכל סיום שיחה או כשלא זמינים.


הלקוח מקבל את כרטיס הביקור, בו מופיעים כל הפרטים על העסק והשירות/ המוצר ובאפשרותו לשמור את הכרטיס על מסך הבית של הפלאפון וליצור איתנו קשר כשיצטרך את השירות/ מוצר בהמשך.


בצורה זו, הלקוח מגיע לשיחה איתנו כשנחזור אליו כשהוא כבר מוכן וראה את האינפורמציה על השירות/ מוצר שאנו מציעים.


השימוש בקישור של כרטיס ביקור דיגיטלי או אתר אינטרנט בהודעה האוטומטית הינו אופציונלי ואינו הכרח.


אך אם יש בבעלותך אתר אינטרנט או כרטיס ביקור דיגיטלי, מומלץ מאוד להוסיף באחת ההודעות קישור אליו.



סיכום

האפליקציה רספונדר מספקת דרך יעילה לענות ללקוחות בוואטסאפ/ sms גם כלא זמינים, ע"י שליחת הודעה אוטומטית מהאנדרואיד של בעל העסק לטלפון של הלקוח באופן אוטומטי.


מייעלת את תהליך השיחה עם הלקוחות באמצעות האפשרות לשלוח הודעת סיכום שיחה, באופן אוטומטי, ללא צורך לשלוח אותה ידנית בכל פעם מחדש.


מאפשרת לשלוח הודעה עם הסבר על השירותים באופן אוטומטי במהלך השיחה בלחיצת כפתור אחת.


בעת רכישת האפליקציה, מקבלים אפשרויות רבות להגדרת האפליקציה, באופן התואם ביותר לבעל העסק, כך שההודעות ישלחו אך ורק למי שנרצה שיישלחו אליו.


חשוב להזכיר כי האפליקציה מתאימה רק לפלאפון אנדרואיד.


עלות ההשקעה עבור אפליקציה לשליחת הודעות אוטומטית הינו מחיר שנתי של 197₪ לשנה, נכון לכתיבת שורות אלו, לאפליקציה קוראים רספונדר.