כרטיס ביקור עורך דין – כל מה שצריך לדעת לפני שקונים כרטיס ביקור



בעידן בו מספר עורכי הדין גדל משנה לשנה, קשה יותר מתמיד לבדל משרד עורכי דין מהמתחרים. שימוש נכון בכרטיס ביקור (שרוב העסקים לא עושים זאת) יכול לשנות לחלוטין את התחרות, להשיג יותר לקוחות ולהוזיל את עלויות הפרסום.



בעידן בו היחס של מספר עורכי הדין לאוכלוסיה הינו הגבוה בעולם בישראל ( 1:128) ומספר עורכי הדין גדל בכ-50% בעשור האחרון, התחרות רק הולכת ומתעצמת ואנו נאלצים לחפש כלים שיווקיים יעילים שאינם יקרים שביכולתם להגדיל את מספר הלקוחות.



עורך דין בגוש דן צריך להתמודד עם נתון המעיד על תחרותיות גבוהה אף יותר, אזור בו היחס בין מספר עורכי הדין לאוכלוסיה הינו 1:20 (למקור המידע של הנתונים האלו).



מאחר והתחרות רק הולכת וגדלה חשוב לבדל את העסק משאר המתחרים.



אחת הדרכים היעילות בבידול העסק והגדלת קהל הלקוחות תוך חיסכון בעלויות פרסום היא באמצעות שימוש נכון בכרטיס ביקור.




במאמר הבא נתמקד בשאלות הבאות:


איזה כרטיס ביקור הכי משתלם לקנות, האם לרכוש כרטיס ביקור דיגיטלי או כרטיס ביקור מנייר, מה חשוב לדעת לפני שקונים כרטיס ביקור וכמה עולה כרטיס ביקור לעורך דין?





מה עדיף כרטיס ביקור דיגיטלי או כרטיס מנייר?


ישנם שני סוגים של כרטיסי ביקור עבור עורך דין, כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין וכרטיס ביקור מנייר.



רוב בעלי העסקים יעידו שכרטיסי הביקור שהם מחלקים לרוב נזרקים לפח ואלו שלא נזרקים לא יעילים בפניית לקוחות.



הסיבה לכך היא שכרטיס הביקור מנייר משמש את הלקוח (במקרה הטוב) כדי להציג את מספר הטלפון והמייל של העורך דין, ולא מיועד כדי לשמור את הפרטים שלו.



הבעיה היא שכשאותו לקוח פוטנציאלי שקיבל את הכרטיס יצטרך את השירות של בעל העסק, לא תיהיה לו גישה לכרטיס והוא יאלץ לחפש את השירות שלו בגוגל- שם הוא ייתקל בעורכי דין מתחרים רבים.



בכרטיס ביקור דיגיטלי התהליך שונה לגמרי.



כשאתה שולח את כרטיס הביקור הדיגיטלי ללקוח הפוטנציאלי (בפגישה פנים אל פנים או וירטואלית, ללקוח יש אפשרות לשמור את כרטיס הביקור על מסך הבית של הפלאפון (בדומה לכל אפליקציה אחרת).


כך הלקוח יכול לגשת אל הכרטיס בכל רגע שהוא זקוק לשירותי המשרד שלך.


כמו כן, ללקוח יש אפשרות להוסיף את בעל העסק לאנשי הקשר בקליק אחד בלבד.


כך יכול ליצור איתך קשר ולקבל את כל הפרטים שלך, גם מבלי לשמור את הכרטיס על מסך הבית.



הכרטיס הדיגיטלי מכיל את כל התוכן הרלוונטי ללקוח על הייעוץ המשפטי שלך.



הכרטיס מספק תוכן על השירות שלך, ביקורות של לקוחות, תמונות, ועוד תוכן ואלמנטים שונים שמשדרים סמכות אמינות ותחושת היכרות מעמיקה עם העסק.



חשוב לציין שמאחר שעלות הכרטיס זולה יחסית, ניתן להחזיר את עלות ההשקעה של הכרטיס בקלות רבה כבר בלקוח הראשון שמגיע באמצעותו.



נדבר על כך בהמשך המאמר.





יתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין:


• ניתן לשלוח את הכרטיס אינספור פעמים, ללא שום עלות הדפסה.


• הכרטיס הדיגיטלי תמיד זמין ומעודכן.


• הכרטיס מכיל את כל התוכן הרלוונטי ללקוח, ואף משמש בתור מיני אתר לעסק.


• מכיל מגוון כפתורים ליצירת קשר וביצוע פעולות בקליק (עליהם נפרט בהמשך).


• מכיל כפתורים לכניסה למדיה החברתית, שמגדילים את כמות העוקבים שנחשפים לתוכן הפרסומי שלנו.


• כרטיס הביקור הינו יוקרתי, מעוצב בדיוק רב לצרכי העסק ומכיל אלמנטים ותוכן דיגיטלי שכרטיס רגיל לא יכול להכיל (אפקטים, תמונות, סרטונים, סאונד וכו').


• הכרטיס מותאם למנוע החיפוש של גוגל, כך שניתן למצוא את הכרטיס בתוצאות החיפוש של גוגל.





כרטיס ביקור עורך דין- מה הוא מכיל?


כרטיס ביקור רגיל של עורך דין (מנייר) יכיל את הלוגו, תמונה, שם, מספר טלפון, כתובת ומייל העסק.


וכמובן שיידרש להעתיק את מספר הטלפון או כתובת המייל באופן ידני כדי ליצור קשר, שזהו חיסרון נוסף בעיקר במקרים בהם אנו שולחים תמונה של הכרטיס ללקוח.



לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין מכיל את כל התוכן העדכני של בעל העסק ובנוסף מכיל כפתורים מהירים שעוזרים ללקוח ליצור קשר ולבצע פעולות נוספות בקלות רבה.




כרטיס ביקור עורך דין- איך לעצב אותו כדי להמיר יותר לקוחות


כפי שהזכרתי בתחילת המאמר, בתחרות של היום לכרטיס הביקור ולנראות שלו יש חשיבות רבה לבידול העסק מהמתחרים.



חשוב לבנות כרטיס ביקור לעורך דין בצורה נכונה, שתעביר ללקוח את המסר הנכון.



חשוב שכרטיס ביקור של עורך דין יעביר מסר של יוקרה, אמינות וניסיון.



ניתן לעצב כרטיס ביקור יוקרתי לעורך דין במספר דרכים:


• עיצוב כרטיס ביקור יוקרתי בצורה שמושכת את העין.

שילוב צבעים נכון ומותאם לעסק, שילוב תמונות מתאימות.



• אודות המשרד- מושקע, ייצוגי, משדר אמינות וייחודיות , כולל תמונה של העורך דין/ המשרד.



• ניתן להוסיף הוכחות חברתיות וביקורות של לקוחות מרוצים.



• כפתורים רלוונטיים אשר מניעים את הלקוח לפעולה של יצירת קשר, שמירת הכרטיס או ניווט אל המשרד.



חשוב לציין כי אין צורך בידע קודם כלשהו טכני או עיצובי כדי לקבל כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב ויוקרתי.


הכרטיס ניבנה עבור בעל המשרד, ובתיאום צמוד לרצונותיו תוך התייעצות עם בונה הכרטיס בהתאם לניסינו.


התוכן המוצג כאן נועד רק כדי לתת לבעל המשרד רעיון והמחשה של איך יראה הכרטיס.



כרטיס ביקור עורך דין- דוגמאות


ניתן לעצב כרטיס ביקור יוקרתי עבור עורך דין במספר סוגים ועיצובים.


בכל עיצוב נישמר העקרון של כרטיס ביקור יוקרתי שמשדר אמינות, מקצועיות ויוקרה, יחד עם הפרמטרים שדיברנו עליהם למעלה.


ניתן לראות בדוגמאות הבאות, את השוני בין כרטיסי הביקור הבאים.


כרטיס הביקור של המאפשרת הרבה יותר צבעוני ומלא בתמונות, לאומת כרטיס הביקור של עורכת הדין, שהוא מכיל תמונות וצבעים אחידים ונראה יותר כמו כרטיס ביקור יוקרתי.



דוגמא של כרטיס ביקור צבעוני למאפרת



כרטיס ביקור דיגיטלי כולל:


• אודות


• הסברים על השירות


• תמונת איש קשר


• גלריית תמונות


• מפת ניווט


• כפתור ניווט בוויז בקליק


• כפתור הוספה לאנשי הקשר בקליק


• כפתורי יצירת קשר מהירים (וואטסאפ, טלפון, מייל וכו')


• כפתורי כניסה למדיות החברתיות


• טופס השארת פרטים.


הפרטים של הלקוחות מגיעים למייל שלך, וניתן ליצור איתם קשר ואף להוסיף אותם לרשימת תפוצה שתישלח להם הצעות נוספות בעתיד.


• כרטיס ביקור יוקרתי ומעוצב בהתאמה לעסק.


• אפשרויות רבות נוספות.







דוגמא של כרטיס ביקור עורך דין



כרטיס ביקור עורך דין- כמה עולה?



מחיר של כרטיסי ביקור מנייר כ-80 ש"ח עבור 200 כרטיסים פשוטים, המודפסים בצד אחד.



העלויות משתנות בהתאם לסוג ההדפסה ולכמות.



לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין יתבצע בשיטת תשלום שונה לגמרי.



כרטיס ביקור דיגיטלי נמצא באינטרנט והתשלום עבורו מבוצע בדומה לעלויות אחסון של כל אתר אינטרנט.



כל עלויות אתר אינטרנט כרוכים בתשלום שנתי עבור אחסון ותחזוקה שלו.



כך גם עלויות כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין מחושבים באופן שנתי עבור תחזוקה ואחסון.



לדוגמא- כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין שמחירו 297 ₪.

שנה לאחר הפקת הכרטיס ושימוש בו ישולם תשלום נוסף של 297 ₪ וכן הלאה.



היתרון המרכזי של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בהחזר ההשקעה המהיר שלו.


עלותו נמוכה יחסית ובאפשרותו להשיג לקוחות רבים.


ניתן להחזיר את סכום ההשקעה כבר אחרי הלקוח הראשון שמגיע דרך הכרטיס הדיגיטלי.





סיכום

כרטיס הביקור הישן (מנייר) לא ממיר מספיק לקוחות, לרוב נזרק לפח ופוגע באיכות הסביבה.


כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין, לעומת זאת, מאפשר שמירה על קשר עם כל לקוח ולקוח עד לרגע ההתקשרות ולאחר מכן.


הכרטיס מאפשר להמיר לקוחות פוטנציאלים רבים יותר שקיבלו את הכרטיס ללקוחות משלמים.


כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין כולל את כל התוכן הרלוונטי ללקוח על השירות שלך.


מכיל כפתורים מהירים ליצירת קשר, שיתוף וכניסה לרשתות חברתיות.


הוא מעוצב בצורה של כרטיס ביקור יוקרתי, המותאם לנראות העסק ומשדר יותר אמינות ומקצועיות.


הכרטיס מניע יותר לקוחות לפעולה של יצירת קשר, ללא צורך בהעתקת הפרטים שלכם למסך הטלפון.


כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין מוזיל את עלויות ההדפסה על הכרטיסים הישנים והוא תמיד יהיה זמין ומעודכן בפלאפון על מסך הבית שלך ושל הלקוחות.