כרטיס ביקור קוסמטיקה- כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים כרטיס ביקור בשנת 2020



כרטיס ביקור לקוסמטיקאית שמשיג לקוחות חדשים לעסק תוך הוזלת עלויות הפרסום



כרטיס ביקור הוא מוצר הכרחי לכל קוסמטיקאית, על מנת להבטיח שהלקוחות המעוניינים בשירות של בעלת העסק ייפנו דווקא אליה לקבל טיפול קוסמטי, יהפכו ללקוחות קבועים ואף ימליצו בקלות רבה יותר לחבריהם.


במאמר הבא נסביר איזה כרטיס ביקור כדאי לקנות עבור עסק העוסק בקוסמטיקה כדי להמיר יותר לקוחות משלמים.





כרטיס ביקור דיגיטלי או כרטיס ביקור רגיל לקוסמטיקאית?


רוב כרטיסי הביקור מנייר שמקבלים לקוחות נזרקים לפח או לא נמצאים בהישג יד בשעת הצורך. ולכן קשה להניב מהם לקוחות חדשים.


בשנים האחרונות יותר ויותר מחפשים מוצרים דיגיטליים וקיים מוצר מתאים בתחום בשם 'כרטיס ביקור דיגיטלי'. כרטיס ביקור דיגיטלי הפך לפופולרי ומבוקש יותר ויותר בקרב מרבית מבעלי עסקים.


כרטיס ביקור דיגיטלי הפך לפופולרי ומבוקש יותר ויותר בקרב מרבית מבעלי עסקים.


הסיבה לכך היא שהכרטיס הדיגיטלי נשמר אצל הלקוחות הפוטנציאלים מרגע קבלתו עד רגע הפניה, הרכישה ואף לטווח זמן ארוך יותר.


בצורה זו ניתן לגייס לקוחות חדשים בקלות רבה יותר. נפרט בהמשך באילו דרכים.



איך זה עובד?

ברגע שלקוח קיבל את כרטיס הביקור הדיגיטלי, יש בפניו שתי אפשרויות לשמירת קשר עם בעל העסק:


1. שמירת קיצור דרך לכרטיס הביקור על מסך הבית של הפלאפון הנייד (בדומה לכל אפליקציה אחרת).


הלקוח יוכל להיכנס לכרטיס הדיגיטלי בכל רגע נתון, לקרוא פרטים על השירות, על נותן השירות וליצור קשר בקלות רבה בשעת הצורך.



2. שמירת בעל העסק באנשי הקשר בלחיצת כפתור אחת.


כך הלקוח יכול לשמור את פרטי בעל העסק באנשי הקשר שלו בקלות רבה, וליצור איתו קשר בהמשך.


אפשרויות אלו מעלות באופן משמעותי את הסבירות שאותו לקוח פוטנציאלי שקיבל את הכרטיס יצור קשר ויבצע רכישה.


בנוסף ליתרון משמעותי זה, לכרטיס הדיגיטלי יתרונות רבים נוספים, עליהם נדבר בהמשך המאמר.



יתרונות של כרטיס ביקור קוסמטיקאית:


העובדה שכרטיס הביקור הדיגיטלי נימצא באינטרנט, מקנה לו יתרונות רבים, שלא יהיו קיימים אצל כרטיס ביקור קוסמטיקה שהודפס על נייר.


עיצוב של כרטיס ביקור קוסמטיקאית

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר להוסיף אלמנטים ותוכן מגוונים, אפקטים, סרטונים, הסברים על השירות, גלריית תמונות, כפתורים מהירים, אודות העסק וכו'.


• הכרטיס מקודם בתוצאות החיפוש של גוגל

כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית, שניבנה בצורה נכונה, יהיה גם מקודם בתוצאות החיפוש של גוגל.


כלומר, ניתן יהיה למצוא את הכרטיס בחיפושים כמו שם העסק או בחיפושים עם נפח חיפוש קטן יחסית.


• חוסך בעלויות ההדפסה של כרטיסים מנייר

כרטיס ביקור קוסמטיקה שהודפס על נייר, ידרוש עלויות הדפסה מתמשכות.

בעוד וכרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לשלוח אותו כמה פעמים שרוצים ללא עלות הדפסה, תוך שמירה על איכות הסביבה.


• תמיד מעודכן וזמין לשליחה

הכרטיס הדיגיטלי תמיד יהיה זמין בפלאפון הנייד, ויכיל רק תוכן עדכני של העסק.

ניתן לשלוח אותו מאיפה שרוצים ובאיזה דרך שבוחרים.


• משמש גם כמיני אתר של העסק

הכרטיס הדיגיטלי משמש גם בתור כרטיס ביקור לקוסמטיקאית וגם בתור מיני אתר שמכיל את כל התוכן הרלוונטי ללקוח על העסק.


ניתן להשתמש בו גם בתור אתר קטן או דף נחיתה שיווקי של העסק.

אותו אפשר לפרסם ברשתות השונות כדי להשיג לקוחות נוספים.


• רשימת תפוצה ועוקבים חדשים

כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית לרוב מכיל כפתורים מהירים המובילים את הלקוחות לעקוב אחר העסק ברשתות החברתיות.


הכפתורים האלו מגדילים את כמות העוקבים אחר העסק ברשתות, וכך יותר עוקבים נחשפים לתוכן ולהצעות השונות של בעלת העסק.


בנוסף לכפתורים אלו, כרטיס ביקור דיגיטלי ,לרוב מכיל גם טופס להשארת פרטים. מאפשר לחזור אל הלקוחות טלפונית או לצרפם אותם אל רשימת התפוצה שבה יקבלו תוכן והצעות נוספות.


• מחיר השקעה נמוך

אחת הסיבות שהכרטיס הדיגיטלי משתלם לרוב בעלי העסקים, היא עלות ההשקעה שלו.


ההשקעה היא יחסית נמוכה במיוחד אם נשווה להקמת אתר אינטרנט שלם, ולא נשכח שהכרטיס מאפשר שליחתו ללקוחות פוטנציאלים, שימוש בו כמיני אתר שיווקי של העסק ושמירה על קשר עם הלקוחות שקיבלו את הכרטיס עד רגע הקנייה.


ניתן להחזיר את ההשקעה בכרטיס בקלות רבה מהלקוחות החדשים שהגיעו דרך הכרטיס הדיגיטלי, ומעבר לכך העסק מפיק רווח באמצעותו.


• מוביל תנועה לאתר

במקרה הצורך, כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית מכיל כפתור כניסה לאתר של הקוסמטיקאית.


כך הכרטיס הדיגיטלי מוביל לתנועה רבה יותר לאתר האינטרנט הרגיל של העסק.





תוכן כרטיס ביקור קוסמטיקאית:

רוב כרטיסי הביקור לקוסמטיקאיות מכילים תוכן שעוזר ללקוח להבין מה הם שירותי הקוסמטיקה המוצעים, לקבל החלטה בקלות רבה יותר, ליצור קשר, לבצע מגוון פעולות בקלות יתירה, לקבל מידע על מוצרים ועוד.


כמובן שבנוסף לכל אלה, חשוב לבצע התאמה מבחינת עיצוב לעסק עצמו, ללוגו, למותג לטעמי בעלת העסק וכו'.


כפתורים שמכיל כרטיס ביקור של קוסמטיקאית:

• התקשרות

• שליחת הודעה בוואטסאפ

• שיתוף בוואטסאפ

• הוספה לאנשי הקשר

• ניווט בוויז לבית העסק

• כניסה לאתר (במידה ויש)

• כניסה לרשתות החברתיות

ועוד.


תוכן וטקסטים שמכיל כרטיס ביקור קוסמטיקה:

• הסבר על השירותים

• נסיון מקצועי של הקוסמטיקאית

• אודות העסק, מידע על הקוסמטיקאית

• שעות הפעילות

ועוד.


תמונות ואלמנטים שמכיל כרטיס ביקור קוסמטיקה:

• גלריית תמונות

• לוגו העסק/ תמונה של בעלת העסק

• מפת מיקום בית העסק

• טופס השארת פרטים ועוד



כרטיס ביקור קוסמטיקאית, מה המחירים?

כרטיס ביקור מנייר לקוסמטיקאית יכול לנוע בין 80-370 שקלים עבור 200 כרטיסים, המודפסים בפעם אחת.


כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקה כולל תוכן וערכים רבים נוספים הנעים בטווח מחירים של 300-1500 ש"ח לבניית הכרטיס.


כמובן שההשוואה מעט בעייתית בשל הערך המוסף השווה מאות מונים לעומת הכרטיס מנייר- הכרטיס מכיל תוכן נוסף על העסק, גלריית תמונות, טופס השארת פרטים, אלמנטים שונים, עיצוב מותאם אישים, אפליקציה לשליחת הכרטיס כשלא עונים לשיחה וכו'.


מאחר והכרטיס נימצא באינטרנט, הוא דורש אחסון.


וכמו כל אחסון, גם אחסון באינטרנט דורש כסף.


לכן, כרטיס ביקור דיגיטלי כרוך בהשקעה חד פעמית של הבנייה שלו, ומחיר שנתי קבוע עבור האחסון והתחזוקה שלו החל מהשנה השנייה.



סיכום

כרטיס ביקור לקוסמטיקאית הוא מוצר הכרחי להמרת הלקוחות המעוניינים בשירות שלך ללקוחות משלמים ואף קבועים.


יחד עם זאת, היתרונות והתועלות שדיברנו עליהם במהלך המאמר, מאפשרים להבין שהשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית משתלם הרבה יותר מהשימוש של כרטיס ביקור קוסמטיקאית שהודפס על נייר.


הוא מאפשר לפרסם ולהציג את העסק ללקוחות המעוניינים, ומכיל תכנים מגוונים שלא ניתן להעביר בדרך אחרת.


הכרטיס הדיגיטלי משמש גם בתור כרטיס ביקור לקוסמטיקאית וגם בתור מיני אתר או דף נחיתה של העסק.


אותו ניתן לפרסם גם ברשתות החברתיות. הוא תמיד זמין ללקוחות ולשליחה ללקוחות נוספים, מכיל מגוון יתרונות שהופכים את השימוש בו לנוח ומשתלם עד מאוד.


כרטיס ביקור קוסמטיקה מגיע במגוון מחירים שמשתנה בהתאם לתוכן ולערך המוסף שיש בכרטיס הביקור.