כרטיס ביקור דיגיטלי איך מקבלים את החזר ההשקעה בקלות
כמו שהזכרתי קודם לכן, ניתן להחזיר את החזר ההשקעה של הכרטיס הדיגיטלי כבר לאחר הלקוח הראשון (ברוב העסקים).
אך ישנם דרכים להשתמש בכרטיס בצורה יעילה יותר שתעזור להפיק את המיטב מהכרטיס, ותאפשר לראות ממנו רווחים כמה שיותר מהר.
ישנם כמה צעדים שחשוב לקיים כדי לשפר את התוצאות של הכרטיס, ולראות ממנו יותר רווחים.
צעדים לשימוש יותר יעיל בכרטיס הדיגיטלי:
1. להוריד את כרטיס הביקור למסך הבית של הפלאפון הנייד.
חשוב להוריד את הכרטיס הדיגיטלי למסך הבית של הפלאפון שלנו, כך נוכל להגיע אליו בקלות, ולשלוח אותו במהירות ללקוחות פוטנציאלים שנפגוש.
הנה הסבר פשוט איך להוריד כרטיס ביקור דיגיטלי למסך הבית.
2. להקפיד לשלוח את הכרטיס ללקוחות פוטנציאלים.
חשוב להקפיד לשלוח את הכרטיס לכל לקוחו פוטנציאלי שנפגוש.
גם אם הלקוח לא מעוניין לרכוש את השירות, ויש לו חבר שאולי יתעניין, יהיה לו אפשרות לשתף אותו בווטסאפ עם חבר בלחיצה אחת.
ככל שנקפיד לשלוח את הכרטיס ליותר לקוחות פוטנציאלים, כך יעלה כמות הפניות שנקבל מהכרטיס.
3. לשלוח לינק לכרטיס ברשתות חברתיות.
ניתן להוסיף לינק לכרטיס הביקור בכל רשת חברתית שנבחר.
בכל פוסט פרסומי שנעלה, נוסיף קישור לכרטיס הביקור, וככל שיכנסו אליו יותר לקוחות פוטנציאלים כך יעלה מספר הפניות שנקבל ממנו.
ניתן לפרסם את הכרטיס, בפוסטים, בפיד, בסטורי, או בקבוצות פייסבוק שנדבר עליהם יותר לעומק עכשיו.
4. לפרסם את הכרטיס בקבוצות פייסבוק ודיונים.
דרך מצוינת לפרסם את הכרטיס שלך ובכללי שירותים/ מוצרים באופן חינמי היא באמצעות קבוצות פייסבוק ודיונים שונים.
כלומר, ניתן לפרסם פוסטים בהקשר לנושא הקבוצה שמוסיפים ערך לגולשים ומעוררים דיון, וכך לפרסם את העסק שלך ללקוחות פוטנציאלים שקיבלו ערך או עזרה בנושא שאתה מבין בו.
כך עולה הסיכוי שהם יצרו קשר ויקנו, בגלל שעזרתה להם והאמינות שלך עולה.
ניתן להצטרף לדיונים בקבוצות פייסבוק או בפורומים, ולצרף לינק לכרטיס שלך באופן טבעי במהלך השיחה או בפוסט עצמו.
5.להוסיף הודעה אוטומטית עם לינק לכרטיס בוואטסאפ.
דרך מצוינת להוסיף מקצועיות לעסק, ולהכניס יותר לקוחות פוטנציאלים לכרטיס הדיגיטלי שלך היא באמצעות הודעה אוטומטית בוואטסאפ שמקשרת לכרטיס.
וואטסאפ עסקי (אפליקמציה נוספת לוואטסאפ בחינם) מאפר להוסיף טקסט שישלח אוטומטית לאנשים ששלחו לנו הודעה בפעם הראשונה.
או 'הודעת לא זמין' לאנשים ששלחו לנו הודעה כשאנחנו לא מחוברים.
בצורה הזו ניתן להפנות יותר לקוחות פוטנציאלים לכרטיס הביקור שלנו ולשמור על מקצועיות וזמינות בוואטסאפ.
למאמר מפורט שמסביר איך לעשות זאת צעד אחר צעד >לחץ כאן<.
6.דרך בונוס, שימוש באפליקציה רספונדר.
הדרך הזו היא בונוס מכיוון שהיא כוללת אפליקציה חיצונית בתשלום.
האפליקציה עושה עבודה דומה לדרך בסעיף ארבעה, רק שכאן היא פועלת באופן אוטומטי בשיחות הטלפון שלנו.
כלומר, האפליקציה תשלח טקסט מוגדר מראש יחד עם לינק לכרטיס הביקור, לכל אדם שדיברנו איתו בטלפון או התקשר אלינו ולא היינו זמינים (כמובן לפי ההגדרות שנבצע מראש).
העלות של האפליקציה היא 197₪ חד פעמי, לאפליקציה קוראים רספונדר.
ניתן לרכוש את האפליקציה >בלחיצה כאן<.