מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי- איך זה עובד ואיך זה יכול להכפיל את מספר הלקוחות בעסק



מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי? למה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי ואיך הוא יכול להשיג יותר לקוחות? כמה כרטיס ביקור דיגיטלי עולה?



מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס ביקור שנמצא בדף אינטרנט.

בכרטיס הביקור נמצאים כל הפרטים החיוניים על העסק והשירותים שלו, ממש כמו מיני אתר שמוביל לקוחות ישירות אל בעלך העסק.


לעומת כרטיס ביקור רגיל, כרטיס ביקור דיגיטלי תמיד זמין ומעודכן, ומאפשר להעביר את הלקוח בקליק אחד מכרטיס הביקור, חשירות ליצירת קשר עם בעל העסק.


ניתן גם לעבור מהכרטיס ישירות לדפי אינטרנט שונים כמו רשתות חברתיות בבעלותך או אתר אינטרנט ברשתות, כך ניתן לצבור קהל לקוחות ועוקבים גדול יותר שיהיה ניתן להציע לו הצעות למוצרים/שירותים שונים בהמשך.


איך נראה כרטיס ביקור דיגיטלי?

המראה של כרטיס ביקור דיגיטלי משתנה בהתאם לחבילת כרטיס הביקור שקנית ולבקשות נראות ספציפיות שביקשת. בדרך כלל כרטיס ביקור דיגיטלי מכילים:


• פרטי העסק - שם העסק, הסבר על שירותים שונים, אודות העסק.

• תמונה או סרטון שמתארים את העסק.

• לוגו החברה.

• כפתורים מהירים שמפנים את הלקוח לרשתות החברתיות.

• כפתורי מדיה - כפתורים שמפנים את הלקוח לאתר, לשיחה איתך, לשלוח הודעה בווטסאפ או לשתף עם חבר בוואטסאפ או במדיה החברתית.

• מיקום העסק- מפה וכפתור לניווט Waze.

• כפתור להוספת בעל העסק לאנשיי הקשר בקליק.

• אודות/הסברים/חבילות/שעות פתיחה וכו'.


בנוסף לכפתורים, כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל גם פרטים ותיאור של העסק והשירותים שהוא מציע, תמונות של העסק או פרויקטים מוצלחים, סרטונים, תמונת איש קשר של בעל העסק ועוד.





למה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי?

הרעיון של כרטיס הביקור הישן הוא שברגע שבעל עסק נפגש עם אדם שמתעניין בתחום שלו או עלול להתעניין בשירותים שהוא מספק, בעל העסק יביא לו את כרטיס הביקור שלו ואותו אדם יתקשר אליו כשיזדקק לשירות שלו.



הבעיה היא שהמציאות קצת שונה מהתאוריה הזאת.


בסוף המפגש של בעל העסק והאדם שהוא פגש, אותו אדם כנראה יזרוק את כרטיס הביקור לפח, או במקרה הטוב ישמור אותו באיזה מגירה או שידה בבית או במשרד.


וברגע שהלקוח באמת יזדקק לשירות של בעל העסק הוא פשוט לא ידעה איפה הכרטיס ואפילו לא יזכור את שם בעל העסק.


כשהלקוח ייכנס לאינטרנט כדי לחפש את בעל העסק או את השירות שלו, כנראה שהוא יגיע למשהו אחר וסתם יתפספס לקוח.


הסיבה שכרטיס ביקור דיגיטלי נחוץ לנו היא שהוא פשוט פותר את הבעיה הזאת.


כשבעל העסק פוגש אדם שהתעניין בעיסוקו או בשירות שלו, בעל העסק שולח לו את הכרטיס הדיגיטלי, ושם הוא יכול או להוסיף את בעל הכרטיס לאנשי הקשר או לשמור את כרטיס הביקור שלו בדף הבית של הפלאפון כמו כל אפליקציה אחרת.


בצורה הזאת, הלקוח יכול לחזור לבעל העסק יותר בקלות, ולקנות את השירות

או המוצר שהוא מציע כשהוא צריך אותו.





מה היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

לכרטיס ביקור דיגיטלי יש יתרונות רבים לעומת כרטיס הביקור הישן מכיוון שכרטיס ביקור דיגיטלי כמו שמו הוא "דיגיטלי".


כלומר, נמצא בדף אינטרנט ומכיל אפשרויות שונות ומגוונות יותר מסתם מספר טלפון ושם.


אלא תמונות, סרטונים, אפקטים, סאונד, כפתורים ועוד המון.

ממש כמו מיני אתר של העסק.



הנה כמה מהאפשרויות ומהיתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי:


-מכיל תמונות, סרטונים, אפקטים ועוד אלמנטים שקיימים באתרי אינטרנט.


-מכיל כפתורים שמפנים את הלקוח לרשתות החברתיות בקליק אחד, מה שמאפשר להגדיל את הקהל שעוקב אחרייך ונחשף להצעות שלך.


  • -מכיל כפתורים ליצירת קשר ושיתוף בקליק אחד, מה שמאפר לקבל יותר פניות ולהפוך את הכרטיס ליותר ויראלי.

  • -ללא עלות הדפסה, ניתן לשלוח את הכרטיס כמה פעמים שרק רוצים.


- תמיד זמין ומעודכן בכל מקום, ומוכן לכל לקוח פוטנציאלי.



-כרטיס ביקור דיגיטלי חוסך זמן של דיבורים והסברים ללקוח, הלקוח כבר נחשף לתוכן שלנו וכבר יודע את כל התוכן הרלוונטי לו על השירות/מוצר שלך.


-מובן שכרטיס ביקור דיגיטלי גם שומר על הסביבה מכיוון שאי אפשר לזרוק אותו לפח ולא צריך חומר גלם פיזי כדי ליצור אותו.





כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות

כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות לכרטיסים שונים של לקוחותינו.


יש כרטיסי ביקור שונים עם צבעים, תמונות סרטונים, כפתורים, נראות וסדר שונה.


לכל אדם יש טעם שונה ואופי עסק שונה, מטרתנו היא להתאים את כרטיס הביקור בצורה הטובה ביותר לאופי העסק ולבקשת הלקוח.


הכנו לכם מאמר- כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות, המציג סוגים שונים של כרטיסי ביקור דיגיטליים מכל הסוגים והתחומים.


ניתן להיכנס למאמר כדי לצפות בדוגמאות שונות לכרטיסי ביקור דיגיטליים ולקבל השראה לכרטיס הביקור שלכם >למאמר לחץ כאן<.



כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים

כמו כל דבר שנמצא באינטרנט, גם כרטיס ביקור דיגיטלי דורש אחסון.


ומכיוון שאחסון עולה כסף, התשלום של כרטיס ביקור דיגיטלי מתבצע לפי שנה.


כלומר, כרטיס ביקור דיגיטלי שניקנה יידרש תשלום חוזר של פעם בשנה עבור האחסון והתחזוקה של הכרטיס.


אך למרות שכרטיס הביקור הדיגיטלי דורש תשלום שנתי, עדיין קל בהרבה להחזיר את סכום ההשקעה של הכרטיס וליהנות מהיתרונות שלו גם בהמשך השנה.


בגלל שלכרטיס הדיגיטלי יש מחיר זול יחסית שמאפשר לרוב בעלי העסקים לרכוש אותו, ניתן להחזיר את החזר ההשקעה שלו כבר בלקוח הראשון שהגיע בזכות הכרטיס.


לכרטיס הדיגיטלי יש שלושה חבילות שונות שניתן לבחור מהם חבילה לכרטיס.


כל חבילה מאפשרת אפשרויות קצת שונות, ומכילה מחיר שונה.



כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים וחבילות:



כרטיס ביקור דיגיטלי בסיסי-

החבילה הבסיסית מאפשרת לבחור תבנית עיצובית לכרטיס הביקור, על התבנית יוטמע הפרטים של בעל העסק ועליהם נעבור יחד ונשנה בהתאם לדרישות.


החבילה הזו מתאימה בעיקר לאלו שרוצים כרטיס ביקור דיגיטלי בסיסי שמכיל את כל כפתורי יצירת הקשר ושיתוף, אך ללא תוכן מעמיק בדומה לשאר החבילות.


עלות החבילה הינה 297₪ לשנה שלמה.



כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי-

החבילה המקצועית מאפשרת לקבל כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב בדיוק לפי החזון ונראות העסק שלך, ללא שום הגבלה עיצובית.


הכרטיס מכיל יותר תוכן מהחבילה הבסיסית, ואף משמש כמיני אתר מעוצב לעסק עם כל הפרטים הרלוונטיים על השירות/מוצר שלך.


עלות החבילה הינה 580₪ לשנה שלמה.



כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי אישי-

החבילה המקצועית אישית מאפשרת לקבל את כל היתרות של שאר החבילות, אך עם הבדל אחד משמעותי שמאפר לכרטיס להיות הרבה יותר דינמי ומעמיק.


לאחר שהכרטיס יהיה מוכן, תקבל גישה לעריכה של הכרטיס יחד עם סרטוני הדרה קצרים ומפורטים שמסבירים כיצד להשתמש במערכת בצורה הטובה ביותר.


כך תוכלו לשנות את תוכן הכרטיס שלכם ולהוסיף כמה תוכן שרק תרצו להוסיף.


חשוב לציין שלא צריך להיות בן אדם טכנולוגי כדי להשתמש במערכת, מכיוון שהמערכת פשוטה לשימוש, ומכיוון שהכרטיס עצמו נבנה עבורכם, והתוכנה משמשת רק כדי לבצע שינויים בעתיד או כדי להוסיף לכרטיס תוכן.


עלות החבילה הינה 597₪ לשנה שלמה.


למחירון המלא ניתן >ללחוץ כאן<.





כרטיס ביקור דיגיטלי איך מקבלים את החזר ההשקעה בקלות

כמו שהזכרתי קודם לכן, ניתן להחזיר את החזר ההשקעה של הכרטיס הדיגיטלי כבר לאחר הלקוח הראשון (ברוב העסקים).


אך ישנם דרכים להשתמש בכרטיס בצורה יעילה יותר שתעזור להפיק את המיטב מהכרטיס, ותאפשר לראות ממנו רווחים כמה שיותר מהר.


ישנם כמה צעדים שחשוב לקיים כדי לשפר את התוצאות של הכרטיס, ולראות ממנו יותר רווחים.


צעדים לשימוש יותר יעיל בכרטיס הדיגיטלי:


1. להוריד את כרטיס הביקור למסך הבית של הפלאפון הנייד.


חשוב להוריד את הכרטיס הדיגיטלי למסך הבית של הפלאפון שלנו, כך נוכל להגיע אליו בקלות, ולשלוח אותו במהירות ללקוחות פוטנציאלים שנפגוש.


הנה הסבר פשוט איל להוריד כרטיס ביקור דיגיטלי למסך הבית >לחץ כאן<.




2. להקפיד לשלוח את הכרטיס ללקוחות פוטנציאלים.


חשוב להקפיד לשלוח את הכרטיס לכל לקוחו פוטנציאלי שנפגוש.


גם אם הלקוח לא מעוניין לרכוש את השירות, ויש לו חבר שאולי יתעניין, יהיה לו אפשרות לשתף אותו בווטסאפ עם חבר בלחיצה אחת.


ככל שנקפיד לשלוח את הכרטיס ליותר לקוחות פוטנציאלים, כך יעלה כמות הפניות שנקבל מהכרטיס.




3. לשלוח לינק לכרטיס ברשתות חברתיות.


ניתן להוסיף לינק לכרטיס הביקור בכל רשת חברתית שנבחר.


בכל פוסט פרסומי שנעלה, נוסיף קישור לכרטיס הביקור, וככל שיכנסו אליו יותר לקוחות פוטנציאלים כך יעלה מספר הפניות שנקבל ממנו.


ניתן לפרסם את הכרטיס, בפוסטים, בפיד, בסטורי, או בקבוצות פייסבוק שנדבר עליהם יותר לעומק עכשיו.




4. לפרסם את הכרטיס בקבוצות פייסבוק ודיונים.


דרך מצוינת לפרסם את הכרטיס שלך ובכללי שירותים/ מוצרים באופן חינמי היא באמצעות קבוצות פייסבוק ודיונים שונים.


כלומר, ניתן לפרסם פוסטים בהקשר לנושא הקבוצה שמוסיפים ערך לגולשים ומעוררים דיון, וכך לפרסם את העסק שלך ללקוחות פוטנציאלים שקיבלו ערך או עזרה בנושא שאתה מבין בו.


כך עולה הסיכוי שהם יצרו קשר ויקנו, בגלל שעזרתה להם והאמינות שלך עולה.


ניתן להצטרף לדיונים בקבוצות פייסבוק או בפורומים, ולצרף לינק לכרטיס שלך באופן טבעי במהלך השיחה או בפוסט עצמו.




5.להוסיף הודעה אוטומטית עם לינק לכרטיס בוואטסאפ.


דרך מצוינת להוסיף מקצועיות לעסק, ולהכניס יותר לקוחות פוטנציאלים לכרטיס הדיגיטלי שלך היא באמצעות הודעה אוטומטית בוואטסאפ שמקשרת לכרטיס.


וואטסאפ עסקי (אפליקמציה נוספת לוואטסאפ בחינם) מאפר להוסיף טקסט שישלח אוטומטית לאנשים ששלחו לנו הודעה בפעם הראשונה.


או 'הודעת לא זמין' לאנשים ששלחו לנו הודעה כשאנחנו לא מחוברים.


בצורה הזו ניתן להפנות יותר לקוחות פוטנציאלים לכרטיס הביקור שלנו ולשמור על מקצועיות וזמינות בוואטסאפ.


למאמר מפורט שמסביר איך לעשות זאת צעד אחר צעד >לחץ כאן<.




6.דרך בונוס, שימוש באפליקציה רספונדר.


הדרך הזו היא בונוס מכיוון שהיא כוללת אפליקציה חיצונית בתשלום.


האפליקציה עושה עבודה דומה לדרך בסעיף ארבעה, רק שכאן היא פועלת באופן אוטומטי בשיחות הטלפון שלנו.


כלומר, האפליקציה תשלח טקסט מוגדר מראש יחד עם לינק לכרטיס הביקור, לכל אדם שדיברנו איתו בטלפון או התקשר אלינו ולא היינו זמינים (כמובן לפי ההגדרות שנבצע מראש).


העלות של האפליקציה היא 197₪ חד פעמי, לאפליקציה קוראים רספונדר.

ניתן לרכוש את האפליקציה >בלחיצה כאן<.





סיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי ממיר יותר לקוחות משלמים מהלקוחות הפוטנציאלים שקיבלו אותו לעומת כרטיס ביקור רגיל (מנייר), מכיוון שהוא שומר על קשר עם הלקוח הפוטנציאלי עד רגע הקנייה שלו.


הלקוח הפוטנציאלי שקיבל את הכרטיס מקבל אפשרות לשמור את הכרטיס על מסך הבית של הפלאפון שלו (כמו כל אפליקציה אחרת) או לשמור את בעל העסק באנשי בקליק.


וכך יהיה לו גישה לכל פרטי העסק, לא משנה מתי הוא יהיה צריך את השירות/ מוצר שאתה מספק, וירצה לקרוא עוד על השירות שלך או לראות דוגמאות וביקורות של לקוחות מרוצים.


בנוסף לכך, כרטיס ביקור דיגיטלי מגיע עם עלות נמוכה יחסית, שמאפשרת לרוב בעלי העסקים לרכוש אותו ולהחזיר את החזר ההשקעה שלו כבר בלקוח הראשון שהגיע דרכו (כמובן שיגיעו יותר מאחד).


הכרטיס מאפשר לשלוח אותו כמה פעמים שרק רוצים ללא עלות הדפסה, והוא תמיד זמין ומעודכן בפלאפון.


כמובן שבעצם היותו דיגיטלי, גם עוזר לשמור על הסביבה, ותהליך היצור שלו לא דורש שימוש חומר גלם פיזי ולא מזהם כלל.


העלות של הכרטיס הינה עלות שנתית, בגלל שהכרטיס נמצא באינטרנט ודורש תשלום של אחסון ותחזוקה של הכרטיס והשרת בו הוא יושב.


כדי לקבל הסבר מפורט עם הצעת מחיר, השאר פרטים למטה וקבל שיחת ייעוץ חינם.