אפשרויות ופיצ'רים בשביל כרטיס ביקור דיגיטלי חכם



מה הכוונה בפיצ'רים לכרטיס ביקור דיגיטלי? איזה פיצ'רים יש לכרטיס ביקור דיגיטלי?
איזה פיצ'ר / תוסף הכי כדאי לי להוסיף לכרטיס הביקור?



כרטיס ביקור דיגיטלי הינו כרטיס ביקור שנימצא בדף אינטרנט ומאפשר לך לשלוח אותו למתעניינים במגוון דרכים אפשריות.


כרטיס ביקור דיגיטלי חכם צובר לך יותר פניות ולידים, תמיד יהיה מעודכן וזמין ובאותו הזמן יחסוך עבורך כסף על הדפסת כרטיסים מנייר.


הוא מכיל את כל הפרטים החשובים על העסק שלך ומקצר לך זמן שיחה עם לקוחות.



כרטיס ביקור דיגיטלי חכם שמניב פניות ולקוחות, יכיל פיצ'רים מותאמים לעסק שיצברו עבורו פניות ולידים חמים (פרטים של מתעניינים).


כל עסק צריך פיצ'רים שונים בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלו כדי למקסם את מספר הלידים שמגיעים מהכרטיס.


במאמר זה נפרט על כל סוגי הפיצ'רים הקיימים אצל בכרטיס ביקור דיגיטלי חכם, ואיזה פיצ'רים הכי כדאי להשתמש ולמה.





כרטיס ביקור דיגיטלי חכם – סוגי פיצ'רים

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם יכיל פיצ'רים להגדלת כמות הלידים והפניות. חלקם מוסיפים יותר אינפורמציה ללקוח וחלקם משמשים כ'מגנט לידים' לעסק.


שתי האפשרויות מספקות ערך או מידע נוסף ללקוח, שמייעל את תהליך 'ההמרה' של הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם.


​ עלות רוב הפיצ'רים היא בתשלום סמלי חד פעמי, אך ישנם גם פיצ'רים ואפשרויות לשימוש בחינם.



כרטיס ביקור דיגיטלי חכם - אפשרויות ופיצ'רים:

הנה פירוט של הפיצ'רים האפשריים להוספה לכרטיס הביקור הדיגיטלי. חשוב לציין שבקניית החבילה של כרטיס ביקור דיגיטלי המקצועי, תקבל אפשרות אחת לבחירה בחינם (חוץ מהאפשרויות הכלולות).



• חלון מעוצב לשירותי העסק- מפרט את כלל השירותים שהעסק שלך מציע בצורה מעוצבת ומסודרת עם אפשרויות להוספת אייקון / תמונה שמתארים כלל השירותים. עלות של 97 ₪.



• מחירון - תמחור כלל השירותים, מוצרים חבילות או מנויים שהעסק שלך מציע. אפשרות הוספת קישור לרכישת מוצר או ביצוע שיחת הזמנה.

עלות של 97 ₪.



• חלון צוות - חלון המציג את פירוט אנשי הצוות העובדים בעסק שלך. מכיל תיאור של התפקידים שלהם ותמונה של כל איש צוות.

עלות של 97 ₪.



• מאמר / כתבה - אפשרות להוספת מאמר או כתבה קצרה לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. המאמר או הכתבה יכילו תמונה ויספקו אינפורמציה נוספת ללקוח.

עלות של 97 ₪.



• מערכת דיוור- אחת האפשרויות החשובות ביותר שיש ברשותך. אפשרות להוסיף מערכת דיוור לאתר שלך (או לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך) כלומר הוספת חלון מילוי פרטים אישיים לגולש שלך. הפרטים יגיעו ישירות אל המייל שלך ויאפשרו לך לסגור איתם בטלפון או לדוור אליו שירותים נוספים.

עלות של 97 ₪.



• מצגת תמונות מעוצבת- הוספת מצגת תמונות מעוצבות, המאפשרת לגולש מעבר מהיר בין התמונות שלך בהחלקה הצידה. ניתן להוסיף לכל תמונה טקסט.

עלות של 97 ₪.



• חלון "קריאה לפעולה" מעוצב- אפשרות חשובה מאוד שקיימת במערכת. אפשרות להוספת חלון "קריאה לפעולה" מעוצב, המאפשר לך להניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה כגון- כניסה לאתר שלך, הורדת תוכן, יצירת קשר וכו'.

עלות של 97 ₪.



• חלון המלצות מעוצב- חלון מעוצב, המאפשר לך להוסיף המלצות של לקוחות מרוצים. כמו כן ניתן להוסיף לו תמונת רקע. החלון מראה ללקוח הוכחה חברתית שהשירות שלך אכן יעיל, וכך מגדיל עבורך את כמות הלידים/ פניות מהכרטיס.

עלות של 97 ₪.



• הוספת אפקטים עיצוביים לבחירה- הוספת אפקטים מונפשים, כמו- לוגו מונפש או כיתוב מונפש ברגע שגוללים למטה בכרטיס הביקור שלך.

עלות של 97 ₪.



• מגנט לידים- אפשרות ייחודית רק לנו- הוספת כרטיס גירוד דיגיטלי לצבירת לידים. כרטיס הגירוד הדיגיטלי מופיע על המסך של הלקוח ומניע אותו לפעולה של השארת פרטים או יצירת קשר איתך. הכרטיס יוצר הנעה לפעולה אצל הלקוח באמצעות 'אפקט הזכייה' בפרס כלשהו שאתה בוחר כמו- קופון הנחה, מבצע, או הצעה חינמית בתמורה לפרטים של הלקוח. . .(למאמר המלא)





כרטיס ביקור דיגיטלי חכם – אפשרויות בחינם

כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל גם פיצ'רים חינמיים שמשפרים את הכרטיס, מנגישים אותו ללקוח ומספקים לכם נוחות 'לשליפת' הכרטיס.

הנה הפיצ'רים החינמיים שכדאי לכם להשתמש בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.



• שמירת הכרטיס הדיגיטלי על מסף הבית- אפשרות זו היא אפשרות חינמית שעוזרת לך לשמור על קשר ישיר עם כל לקוח כל הזמן ולוודא שכל אדם שקיבל את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך יקנה ממך בסופו של דבר, ולא יפנה לבעל עסק אחר

(הדרכה של צעד אחר צעד איך לעשות את זה).



• הוספת מענה אוטומטי בווטסאפ כשלא זמינים למענה- כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר ללקוח לתקשר איתך בווטסאפ בקלות. האופציה הזו תהפוך את המענה שלך בווטסאפ ליותר מקצועי ותאפשר לך להיות זמין כל הזמן ולקבל יותר כניסות לכרטיס גם כשאתה לא ליד הפלאפון. האופציה הזו חינמית לגמרי וקיימת בכל טלפון, והיא תאפשר לך להיות זמין גם בשעות בהם העסק אינו עובד.

(להדרכה של צעד אחר צעד איך לעשות את זה).





כרטיס ביקור דיגיטלי חכם – איזה פיצ'רים עדיף?

לכל עסק יש צורך בפיצ'ר שונה על מנת להגדיל את כמות הלידים והפניות שמגיעים מהכרטיס הדיגיטלי.


דוגמאות: עסקים שצריכים לפרט על המוצרים והמחירים שלהם ולכן הם מוסיפים מחירון.


עסקים שצריכים להציג יותר תמונות ופרויקטים מוצלחים, ולכן הם יוסיפו גלריית תמונות.


עסקים שמעדיפים להוסיף לכרטיס הביקור שלהם 'מגנט לידים' (כרטיס גירוד דיגיטלי) כדי לצבור יותר לידים בדרך יצירתית יותר.


כל עסק משתמש בפיצ'ר שונה כדי להגדיל את כמות הפניות והלידים שמגיעים מכרטיס הביקור. אך יש כמה אפשרויות שיתאימו לרוב העסקים ויגדילו את כמות הלידים והפניות שלך, לא משנה במה אתה עוסק.


הפיצ'רים האלו הם:

  • • חלון השארת פרטים, לסגירה באלפון/ מייל ודיוור
  • • חלון קריאה לפעולה
  • • כרטיס גירוד דיגיטלי


אלו הם הפיצ'רים החשובים ביותר שמגדילים את כמות הלקוחות והלידים באופן מיידי ברוב סוגי העסקים.


ניתן גם להוסיף חלונות מעוצבים עם תוכן, תמונות ואינפורמציה נוספת כדי להגדיל את אחוזי ההמרה אצל המבקרים ולהוריד את זמן השיחה עם כל לקוח.



כדי לקבל ייעוץ איזה פיצ'ר יותר מתאים לעסק שלך- מלא פרטים כאן וקבל שיחת ייעוץ חינם.



כרטיס ביקור דיגיטלי פיצ'רים – איך זה עובד?

במידה ואתה יודע איזה תוסף אתה רוצה להוסיף לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, תוכל ליצור איתנו קשר ונוסיף עבורך את התוסף בהתאם לבקשתך.


אם אתה לא בטוח איזה תוסף מתאים ספציפית לך, תוכל ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ.הן במקרה ומדובר בכרטיס ביקור דיגיטלי שאתה רוצה לרכוש והן לגבי כרטיס הביקור הדיגיטלי שכבר קיים אצלך.


במידה ורכשת את החבילה 'כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי אישי', שבה אתה בונה את רוב הכרטיס בעצמך, תוכל לקבל תמיכה והסבר כיצד להוסיף את התוסף שברצונך להוסיף.



כרטיס ביקור דיגיטלי חכם – מה הכי משתלם?

כמו שאמרתי קודם לכן, כל עסק ישתמש באפשרויות ופיצ'רים שונים כדי להגדיל את אחוזי ההמרה ולהפוך את כרטיס הביקור לכרטיס ביקור דיגיטלי חכם.


אם ברצונך להשתמש בתוסף או פיצ'ר בודד, עדיף לך לרכוש את אחת החבילות ה'בסיסיות' יותר של כרטיס ביקור דיגיטלי ולהוסיף את התוסף אותו אתה רוצה- בעלות חד פעמית.


אך אם ברצונך להוסיף יותר מתוסף אחד ולנצל את כל האפשרויות והתוספים שיהפכו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך לממיר יותר, אז עדיף לך להשקיע עוד קצת כסף, ולרכוש את החבילה המקצועית אישית, שבה ניתן להוסיף כמה תוספים שאתה רוצה ללא הגבלה ועם גישה לעריכתם במערכת פשוטה לתפעול. (לחץ כאן למחירון).




כרטיס ביקור דיגיטלי חכם - תוכן

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם יכיל פרטים חיוניים על העסק שלך, שיעזרו ללקוח להבין במה העסק שלך עוסק, מה היתרונות והייחודיות של העסק שלך ולמה כדאי לו ליצור איתך קשר ולרכוש ממך.


בעקבות זאת, קיימים תוספים שונים שמאפשרים לך להעביר יותר אינפורמציה ללקוח באופן יותר יעיל עם עיצוב שמושך את תשומת לב הלקוח. ניתן להוסיף תוספים כמו- חלון צוות, גלריה, אודות, מאמר קצר, מחירון וכו'.


כל תוסף מגיע עם מספר סגנונות עיצוב בסיסיים לבחירה, שניתן לשנות ולעצב בהתאם לשאר ניראות הכרטיס.




עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי – אפשרויות שונות

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי יבוצע בהתאם לאופי ולחזות העסק ויעביר את המסר אותו אתה רוצה להעביר ללקוח המבקר בו, באופן הברור ביותר.


ניתן להוסיף פיצ'רים שונים לשיפור העיצוב והחזות שלו:

  • • אפקטים
  • • חלונות מעוצבים להצגת תוכן
  • • צבעים שונים
  • • תמונות רקע
  • • אייקונים וכפתורים מעוצבים


עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי נכון יכול לשפר את החזות של העסק שלך ולשדר מקצועיות ללקוחות הפוטנציאליים המבקרים בו.


יחד עם זאת, אנחנו מקפידים לא להעמיס על הלקוח המבקר בכרטיס הביקור שלנו ונמנעים מאלמנטים מיותרים, שעלולים להעמיס על הגולש ולמשוך את תשומת ליבו ממה שחשוב לנו.


המטרה שלנו היא להקל על חוויית הגלישה של הלקוח ולמקד אותו באינפורמציה הנחוצה לו. אינפורציה חשובה שמובילה למילוי פרטים ולרכישה.





כרטיס ביקור דיגיטלי חכם - איזה תוכן כדאי להציג?

כל תוסף מאפשר לך להציג בכרטיס הביקור שלך תוכן, המעביר ללקוח ערך או מידע עליך ועל השירות/ המוצר שלך.


שיפור הביצועים של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך מתאפשר באמצעות הצגת אינפורמציה חיונית ובחירת תוכן שעוזרים ללקוח לבצע החלטה של ביצוע רכישה או השארת פרטים.


התוכן יכלול אינפורמציה על המוצר, יתרונות, שימושים ,עדויות שלקונים מרוצים, עלות וכו' שים לב, חשוב להציג תוכן אמיתי וכן, שיאפשר לסנן עבורך את הלקוחות והלידים ה'קרים' (הלא רציניים). ​


גם אם זה אומר שאתה חושף בפני הקהל שלך חיסרון או שניים של המוצר/ שירות שלך. כך הלקוחות שיגיעו אליך יסמכו עליך, יבחינו באותנטיות וירגישו מוכנות פנימית לרכוש ממך.



כרטיס ביקור דיגיטלי חכם – סיכום

בשביל לעשות יותר סדר בראש, וכדי להציג את האינפורמציה של המאמר באופן ברור יותר, נעבור על הדברים החשובים שכדאי לך לקחת איתך כדי לבחור פיצ'ר שישפר את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, וישיג עבורך יותר לידים/פניות דרכו.



אז איזה פיצ'ר עדיף לקנות לכרטיס ביקור דיגיטלי?

קודם כל ישנם שתי אפשרויות שיתאימו לכל עסק, בחינם לגמרי. ומומלץ להשתמש בהם כדי לייעל את השימוש בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. הנה שני התוספים החינמיים: תוסף 1, תוסף 2



כמו שהזכרנו קודם לכן, כל תוסף יתאים לכל עסק בצורה שונה, לכן חשוב לקחת בחשבון את הצרכים של העסק שלך ואת המידע שאתה רוצה להעביר ללקוח באמצעות התוסף.


אם יש לך הרבה אינפורמציה להציג, אז עדיף לך להשתמש בתוסף שמאפשר לך להציג את האינפורמציה ללקוח באופן ברור ומעוצב.


אך אם אתה מחפש דרך להשיג יותר לידים ופניות מהכרטיס, אולי עדיף לך לשקול כרטיס גירוד דיגיטלי או טופס להשארת פרטים בכרטיס הדיגיטלי שלך.


כדי להבין איזה תוסף מתאים בצורה הטובה ביותר לעסק שלך, מלא פרטים למטה וקבל שיחת ייעוץ חינם.