smart and digital


  • צור קשר
  • מחירון
  • תרומה לקהילה
  • מאמרים
  • אודות
  • דף הבית











כרטיס גירוד דיגיטלי - מה זה ואיך זה יכול לצבור לך יותר לקוחות?



כרטיס גירוד דיגיטלי- מה זה כרטיס גירוד דיגיטלי? למה צריך כרטיס גירוד דיגיטלי?
ולמי כרטיס גירוד דיגיטלי מתאים?




מי מאיתנו לא אוהב את תחושת הזכייה בכרטיסי גירוד והציפייה לגילוי הפרס.

מכירים את ההרגשה הזו, אותה שנייה שזכיתם במשהו וממש שמחתם והרגשתם מיוחדים וברי מזל?

אז מה זה בכלל כרטיס גירוד דיגיטלי? למה צריך אותו ולמי זה מתאים?

כרטיס גירוד דיגיטלי הינו כרטיס גירוד אינטרנטי, שמטרתו להגדיל משמעותית לבעל העסק את מספר הלידים (פרטי לקוחות פוטנציאלים) ואת פניות הלקוחות דרך הווטצאפ. כרטיס גירוד דיגיטלי הינו כלי שיווקי ייחודי ומשמעותי לעסקים.

המשתמש "באפקט הזכייה", על מנת למשוך אליך יותר פרטי לקוחות מתעניינים.


כרטיס גירוד דיגיטלי - למה צריך את זה?

לקוחות פוטנציאלים רבים, מתפספסים לעסק. זה יכול לקרות בשל התלבטות הלקוח, כאשר הלקוח לא שוכנע עד הסוף או קיבל מספיק בטחון להשאיר פרטים.

כרטיס גירוד דיגיטלי מעלה את סיכויי השארת הפרטים ומגדיל לך את מאגר פרטי הלקוחות והפניות ולמכור להם בהמשך ואפילו מיידית. ​


הנעה לפעולה מה זה ואיך יוצרים אותה?

הנעה לפעולה היא כל פעולה, שהלקוח הפוטנציאלי שלך מבצע.

זו יכולה להיות פעולה של קנייה, השארת פרטים, יצירת קשר, כניסה לרשתות חברתיות וכו'.


אז איך נגרום להנעה לפעולה אצל הלקוח? כרטיס גירוד דיגיטלי יוצר את

"אפקט הזכייה" אצל הלקוח ע"י ערך מוסף ייחודי אותו אתה מציע ללקוח עם זכייתו: מתנה, הנחה, ספרון שכתבת, מאמר, קורס קצר וכו'. בשל חשש לפספוס הלקוח משאיר פרטים ומקבל את הפרס.


כרטיס גירוד דיגיטלי - הגדרות זכייה

לכרטיס גירוד דיגיטלי יש הגדרות ואפשרויות שונות, כדי שכרטיס הגירוד הדיגיטלי יפעל בצורה המיטבית, חשוב שהלקוח ינצח ויקבל את הפרס שלך.


זה אפשרי במספר דרכים:

הדרך הפשוטה ביותר היא הגדרת 100% זכייה- בכל גירוד הלקוח מנצח ויקבל פרס. דבר שמבטיח שהלקוח ישאיר פרטים.

לחלופין ניתן להגדיר הסתברות לזכייה ולאפשר ללקוח לנסות שוב ושוב לאחר זמן מוגדר מראש,בדומה לכרטיס גירוד מנייר. כך שבסופו של דבר ינצח ויקבל את אחד הפרסים ויכניס את הלקוח אל המשפך השיווקי שלך.



דוגמה של כרטיס גירוד דיגיטלי

לפניכם כרטיס גירוד דיגיטלי, גרדו אותו ובדקו אם זכיתם.





כרטיס גירוד דיגיטלי - אסטרטגיה

אפשר להוסיף את כרטיס הגירוד בתור "פופ אפ" (חלון קופץ) באתר שלכם,

או בכרטיס הביקור הדיגיטלי (סוג של מיני אתר) שלכם.


הכרטיס קופץ לאחר זמן מוגדר או בכל פעם שהגולש מזיז את העכבר שלו לכיוון כפתור היציאה מהאתר.

כך תוכל להציע ללקוח לגרד את הכרטיס ולהשאיר פרטים במקום לעזוב

את האתר או את הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלך.


ניתן להוסיף את כרטיס הגירוד בכל דף באתר שלכם כפי שמוצג למעלה. כמו כן ניתן להשתמש בכרטיס הגירוד בדף משלו ללא צורך באתר או בכרטיס ביקור דיגיטלי. זה מאפשר לך לפרסם את הכרטיס גירוד גם ברשתות החברתיות ולהפוך אותו לויראלי.



למי כרטיס גירוד דיגיטלי מתאים?

כרטיס הגירוד מתאים לכל בעל עסק שמחפש דרך נוספת ויצירתית להשיג יותר לידים ופניות לעסק שלו במחיר ממש סמלי שמחזיר את עצמו בזמן קצר.



כמה כרטיס גירוד דיגיטלי עולה?

עלות כרטיס הגירוד הינה עלות שנתית, המשולמת פעם בשנה עבור האחסון והתחזוקה שלו.


המחיר של כרטיס הגירוד הדיגיטלי הינו מחיר סמלי ובהשקעה של פחות מ-200 ש"ח לשנה, אתה מקבל "מכונת לידים" לעסק שלך. ההשקעה מוחזרת בקלות לאחר מכירה שביצעת באמצעות פניות של לקוחות שהגיעו דרך הכרטיס.


אם חשוב לך להשיג יותר לידים ופניות לעסק לחץ על הכפתור למטה וקבל הצעת מחיר ופרטים נוספים על הכרטיס.


לקבלת פרטים והצעת מחיר
לחץ כאן

למה אני צריך פרטים של לקוחות?

כרטיס גירוד דיגיטלי אוסף לנו פרטים של לקוחות. אבל למה אנחנו צריכים את הפרטים שלהם? ככל שיהיו לך יותר פרטים של לקוחות, שמתעניינים בשירות שלך או בשפה מקצועית "לידים" יהיה לך יותר קל לשווק את המוצרים/שירותים שלך בעתיד לקהל שכבר מתעניין בתחום שלך, ללא צורך בפרסום ממומן.



נניח שבחרת בשיטה של איסוף כתובות מייל מהזוכים בכרטיס, לאחר תקופה תוכל לשווק במייל בהודעות אישיות ואוטומטיות שנשלחות ישירות לכתובות המייל שצברת, מבלי שתצטרך להוציא כסף על פרסום



לתהליך הפרסום הזה קוראים "דיוור במייל", ניתן גם לדוור לאותם האנשים דרך הודעות למספר הפלאפון שהם השאירו, לפי בחירתך.



קיימות מערכות דיוור חינמיות, המאפשרות לך לפרסם את השירותים/מוצרים שלך לאותם האנשים שגירדו את כרטיס הגירוד הדיגיטלי שלך. המובילות מבינהן- "שלח מסר" ו"רב מסר".



איזה פרטי לקוחות כדאי לאסוף?


בכרטיס הגירוד יש מספר אפשרויות בעזרתם ניתן ליצור קשר עם הלקוח ולמכור לו: שליחת הודעת וואטצאפ, מייל ובאמצעות מספר הטלפון.



וואטצאפ הינה הדרך הפשוטה ביותר, זאת מכיוון שהלקוח הזוכה לוחץ על כפתור מימוש הזכייה ומועבר אוטומטית לוואטצאפ העסקי או הפרטי שלכם, שם כתוב לו טקסט מוכן מראש וכל שנותר לכם לעשות זה רק למכור לו את השירות/מוצר אשר קיבל עבורו הנחה.



מספרי טלפון- מכירה ללקוח בשיחת טלפון או באמצעות הודעת SMS. באפשרות זו ניתן להוסיף את מספרי הטלפון לקבוצות הדיוור שלך במערכת 'שלח מסר' או

'רב מסר' ולשלוח להם חומר פרסומי על העסק והשירותים שלך באמצעות הודעות.


כתובות מייל- באפשרותך לאסוף כתובות מייל של לקוחות פוטנציאלים לרשימות הדיוור שלך ולמכור להם את השירותים/מוצרים שלך באמצעות מיילים.



מה עדיף?

מכירה באמצעות הווטצאפ נמצאה כמקדמת מכירה מהירה ומיידית ללקוח.

אולם, אם המטרה שלך היא להמשיך ולפרסם מוצרים נוספים שלך לאורך זמן, לכמות גדולה של אנשים בעתיד, עדיף להשתמש במייל או במספר טלפון, בהתאם לקהל היעד שלך ולצרכי העסק.



חשוב לציין שאם בחרתם באפשרות של המייל או מספר הטלפון תוכלו לבחור אם אתם רוצים לקבל גם את שם הלקוח. היתרון בכך הוא שתוכלו לשלוח לו הודעות יותר אישיות, הדבר מגביר את תחושת השייכות והאפקטביות, כשמצד שני נמצא שככל שיש פחות שדות למלא, כך הסיכוי למילוי הפרטים על ידי הלקוח עולה. שתי האפשרויות טובות, אך חשוב להיות מודעים לכך ולקחת זאת בחשבון.




לסיכום

כרטיס גירוד דיגיטלי הוא כלי שיווקי אדיר, המייחד ומבדל אתכם מהמתחרים, שיכול לצבור לכם המון פניות ולידים חמים. ניתן לעצב ולהגדיר אותו בהתאמה אישית לעסק שלך ולהגדיל את מספר הלקוחות ה משלמים.

​

אם אתה מעוניין לשמוע עוד פרטים על כרטיס הגירוד הדיגיטלי לחץ על הכפתור למטה וקבל שיחת ייעוץ חינם.


לקבלת פרטים והצעת מחיר
-לחץ כאן-



אורי ינקוביץ



מייסד האתר smart and digital עוסק בשיווק אינטרנטי ובניית אתרים. אני מנהל את האתר וכותב את רוב המאמרים בבלוג, במאמרים אני מעביר את הידע שלי בתחום של כרטיסי ביקור דיגיטליים ודרכים יעילות להשתמש בהם לפיתוח העסק.


דבר איתנו וואטסאפ



כרטיס ביקור דיגיטלי חכם - smart and digital



האתר מתבטא בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אך הכוונה היא לשני המינים כאחד.