למה אני צריך פרטים של לקוחות?
כרטיס גירוד דיגיטלי אוסף לנו פרטים של לקוחות. אבל למה אנחנו צריכים את הפרטים שלהם? ככל שיהיו לך יותר פרטים של לקוחות, שמתעניינים בשירות שלך או בשפה מקצועית "לידים" יהיה לך יותר קל לשווק את המוצרים/שירותים שלך בעתיד לקהל שכבר מתעניין בתחום שלך, ללא צורך בפרסום ממומן.
נניח שבחרת בשיטה של איסוף כתובות מייל מהזוכים בכרטיס, לאחר תקופה תוכל לשווק במייל בהודעות אישיות ואוטומטיות שנשלחות ישירות לכתובות המייל שצברת, מבלי שתצטרך להוציא כסף על פרסום
לתהליך הפרסום הזה קוראים "דיוור במייל", ניתן גם לדוור לאותם האנשים דרך הודעות למספר הפלאפון שהם השאירו, לפי בחירתך.
קיימות מערכות דיוור חינמיות, המאפשרות לך לפרסם את השירותים/מוצרים שלך לאותם האנשים שגירדו את כרטיס הגירוד הדיגיטלי שלך. המובילות מבינהן- "שלח מסר" ו"רב מסר".
איזה פרטי לקוחות כדאי לאסוף?
בכרטיס הגירוד יש מספר אפשרויות בעזרתם ניתן ליצור קשר עם הלקוח ולמכור לו: שליחת הודעת וואטצאפ, מייל ובאמצעות מספר הטלפון.
וואטצאפ הינה הדרך הפשוטה ביותר, זאת מכיוון שהלקוח הזוכה לוחץ על כפתור מימוש הזכייה ומועבר אוטומטית לוואטצאפ העסקי או הפרטי שלכם, שם כתוב לו טקסט מוכן מראש וכל שנותר לכם לעשות זה רק למכור לו את השירות/מוצר אשר קיבל עבורו הנחה.
מספרי טלפון- מכירה ללקוח בשיחת טלפון או באמצעות הודעת SMS. באפשרות זו ניתן להוסיף את מספרי הטלפון לקבוצות הדיוור שלך במערכת 'שלח מסר' או
'רב מסר' ולשלוח להם חומר פרסומי על העסק והשירותים שלך באמצעות הודעות.
כתובות מייל- באפשרותך לאסוף כתובות מייל של לקוחות פוטנציאלים לרשימות הדיוור שלך ולמכור להם את השירותים/מוצרים שלך באמצעות מיילים.
מה עדיף?
מכירה באמצעות הווטצאפ נמצאה כמקדמת מכירה מהירה ומיידית ללקוח.
אולם, אם המטרה שלך היא להמשיך ולפרסם מוצרים נוספים שלך לאורך זמן, לכמות גדולה של אנשים בעתיד, עדיף להשתמש במייל או במספר טלפון, בהתאם לקהל היעד שלך ולצרכי העסק.
חשוב לציין שאם בחרתם באפשרות של המייל או מספר הטלפון תוכלו לבחור אם אתם רוצים לקבל גם את שם הלקוח. היתרון בכך הוא שתוכלו לשלוח לו הודעות יותר אישיות, הדבר מגביר את תחושת השייכות והאפקטביות, כשמצד שני נמצא שככל שיש פחות שדות למלא, כך הסיכוי למילוי הפרטים על ידי הלקוח עולה. שתי האפשרויות טובות, אך חשוב להיות מודעים לכך ולקחת זאת בחשבון.
לסיכום
כרטיס גירוד דיגיטלי הוא כלי שיווקי אדיר, המייחד ומבדל אתכם מהמתחרים, שיכול לצבור לכם המון פניות ולידים חמים. ניתן לעצב ולהגדיר אותו בהתאמה אישית לעסק שלך ולהגדיל את מספר הלקוחות ה משלמים.
אם אתה מעוניין לשמוע עוד פרטים על כרטיס הגירוד הדיגיטלי לחץ על הכפתור למטה וקבל שיחת ייעוץ חינם.